KARIERA

Unity game developer (mid) 

O nas

Nasz zespół jest w trakcie tworzenia i obecnie jesteśmy na etapie zatrudniania kluczowych pracowników, którzy będą kształtować firmę na lata. Mimo profesjonalnego nastawienia, panuje u nas luźna atmosfera. Wychodzimy z założenia, że dobry pracownik powinien być nagradzany zaufaniem, a nie dodatkowymi obowiązkami czy rosnącą presją. Rozumiemy, że życie nie kończy się na pracy lecz chcemy by spędzony w niej czas nie był traktowany jako przykra powinność. Nie ma u nas miejsca na kłótnie, wywyższanie się czy niezdrowe zachowania. Wiemy, że czasem zdarzają się niespodziewane wypadki. Nie będziemy też stać nad pracownikiem. Zaufanie i praca zespołowa u nas nie są pustymi sloganami.

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzorowanie oraz ogólny wygląd projektu od strony programistycznej. Szukamy kogoś samodzielnego, potrafiącego zarządzać oraz wyrażającego własną opinię. Bardzo ważna jest tutaj kreatywność oraz chęć szukania nowych rozwiązań usprawniających pracę nie tylko swoją ale także innych członków zespołu. Zatrudniona osoba będzie stanowiła trzon zespołu i miała wpływ na jego rozwój.

Gra, którą stworzymy będzie kładła silny nacisk na rozgrywkę sieciową, także idealny kandydat powinien być zaznajomiony z tworzeniem odpowiedniej infrastruktury bądź zasadami tworzenia tego typu projektów.

Rekrutacja

Sam proces rekrutacji jest niezwykle prosty i w naszej ocenie uczciwy. Odpowiadamy na zgłoszenia spełniające nasze wymagania, po czym umawiamy się rozmowę głosową. Z reguły jest to discord. Nie bój się – nie poprosimy o włączenie kamerki! Podczas rozmowy będą obecne maksymalnie dwie osoby plus Ty. Będziemy chcieli się dowiedzieć nie tylko jakie masz doświadczenie, czy jesteś obeznany w tematach, które nas interesują, ale również jakim typem człowieka jesteś oraz co Cię interesuje. Podkreślamy jednak, że będzie to rozmowa, a nie przesłuchanie.

Wymagane:

  • minimum 3 lata doświadczenia jako programista, w tym rok na stanowisku wymagającym podejmowania decyzji czy zarządzaniu;
  • znajomość jakiegokolwiek programu kontroli wersji (działamy na Plastic SCM);
  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym czytać dokumentację gry, wtyczek czy korzystać z pomocy dostępnych online.


Mile widziane:

  • doświadczenie w tworzeniu prostej infrastruktury sieciowej (gry co-op);
  • stworzenie i wydanie gry 2D (preferowane) lub 3D na Unity.


Oferujemy:

  • umowa o dzieło lub B2B;
  • pracę zdalną oraz elastyczne godziny (core hours 9-14);
  • brak nękania pseudo-benefitami jak bukiet herbat czy darmowy parking. 

 

Podeślij CV na admin@neuronestudio.pl

Nie zapomnij dołączyć klauzuli dot. ochrony danych osobowych z następującą treścią:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez NEURONE STUDIO S.A. („Administratora danych”) moich danych osobowych, które zostały zamieszczone w przekazanych przeze mnie Administratorowi danych dokumentach (CV, życiorys, list motywacyjny) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, zgodnie z rozporządzeniem UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119, s. 1).

Ponadto wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Administratora danych. Jestem świadomy że moja zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie.”